3 sierpnia 2016

Przegląd kolekcji ZARA KIDS AW 2016

Przegląd kolekcji dziecięcych AW 2016 zaczynamy od ZARY.
Lista nie jest pokaźna. Odwrotnie proporcjonalnie do cen w tej sieciówce ;)
Oto nasze wybory.


Dwustronna chusta bawełniana. Sprawdziła się w poprzednim sezonie, więc zdecydowałam się na zakup drugiej (choć pierwsza jest nadal w świetnej kondycji). Z racji rozmiarów pobędzie z nami kilka lat :) Warto kupić w cenie regularnej, raczej nie będzie dostępna podczas przecen.
Do wyboru trzy kolory, które na żywo nijak się mają do opisu na stronie. Moja wersja to: zgaszony/stalowy błękit, szary, bardzo ciemny grafit i mooocno cukierkowy róż. Chwosty mają srebrne nitki.



45,90 PLN
rozmiar uniwersalny

Jeżeli szukacie kurtki przejściowej znalazłam w ZARZE idealny model. Parka wpadła mi w oko ze względu na kolor (śliczny, pudrowy róż), ale funkcjonalność też zapowiada się obiecująco. Kurteczka ma podpinkę, z której można zrezygnować w cieplejsze dni. Materiał wierzchni 100% bawełna. Dziewczynka nosi podobną kurteczkę od kilku miesięcy, oceniam model 2 w 1 na 5+.
Jeśli nie macie stacjonarnego sklepu ZARY pod ręką, możecie kupować on-line na moją odpowiedzialność. W razie rozczarowania zawsze można odesłać ;)


139,00 PLN
rozm.od 9 m-cy do 3 lat

Teraz dwa ubranka do cioci na imieniny ;) 
Koszula z kołnierzykiem bebe z długim rękawem, zapinana na drewniane guziki z przodu w pastelowe drzewka. Na zdjęciach wygląda przeciętnie ale na żywo ogromnie zyskuje. Kolorystyka bardzo "moja"a tkanina to 100% bawełna!

59,90 PLN
Kolor: Ecru

W dziale dla starszych dziewczynek znalazłam pasującą do bluzeczki spódniczkę. Świetny kolor (zgaszony, różowy beż), dobry fason i idealne połączenie naturalnych tkanin (NA ZEWNĄTRZ: 75% wiskoza, 25% wełna, PODSZEWKA: 100% wiskoza)! Mięciutka jak kaczuszka :) W najmniejszym rozmiarze (104 cm) powinna posłużyć mojej 2-latce co najmniej rok. 

89,90 PLN
Kolor: Różowy

Na koniec spodnie. Liczyłam na większy wybór, ale niestety się zawiodłam. Nie udało mi się wybrać niczego w dziale dla maluchów. Kuszą mnie za to bardzo zawadiackie, dopasowane spodnie z dziurami dostępne w rozmiarach od 104 cm. Wypatrzyłam je wśród nowości na stronie, w sklepie brak, dlatego nic więcej poza tym, że wyglądają obiecująco, napisać nie mogę ;)

  



89,90 PLN

Tyle pozytywów. 
Obiecałam również napisać, co mnie rozczarowało. Okazało się, że wbrew oczekiwaniom przy bliższym poznaniu traci SOFT COLLECTION. Po obejrzeniu zdjęć Zoi (którą być może znacie z bloga Moniki: Kaszka z mlekiem) apetyt miałam wyjątkowo zaostrzony, ale na zakupy się nie zdecydowałam. Być może to kwestia rozmiaru a fason ubranek zyskuje dopiero na większych dziewczynkach. Kolekcja dostępna od rozmiaru 104 (który niebawem zagości w szafie Dziewczynki) do 14 lat. Kolory choć piękne, to niestety mało praktyczne w przypadku 2-3 latek ;)

2 komentarze:

  1. Fajnie, że wróciłyście! Chusty (niebieską, beż i cieniutką jasny róż ze złotymi chwostami) udało mi się upolować na wyprzedaży, więc da się ;-). Wszystkie propozycje mi się podobają, czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie rzeczy z Zary bardzo mi się podobają, ale ich jakość już nie za bardzo. Za taką cenę oczekują troszeczkę więcej, dlatego jak już decyduję się na tę sieciówke to tylko podczas wyprzedaży.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...