6 listopada 2015

Balik debiutantów

Kto podziela opinię, że jesień to najlepszy czas na zakup przebrania karnawałowego, ręka do góry!




Chociaż sezon na bale przebierańców zaczyna się w styczniu, największy wybór i najlepsze ceny strojów znajdziecie własnie teraz. Od kilku lat przebrania kupuję na Allegro, gdzie wybór jest duży a ceny umiarkowane. W tym roku po raz pierwszy wybierałam kostium dla Dziewczynki, która na żłobkowym baliku karnawałowym zadebiutuje w w roli kotka*. 
Nauczona doświadczeniem dokonując zakupu kierowałam się wygodą dziecka. Kostium jest miękki, przewiewny, łatwo się go zakłada (zapięcie na rzepy), co jest ważne przy "zapieluchowanym" maluszku. Ogon można odpiąć jednym ruchem ręki, tak aby nie przeszkadzał podczas siadania. Cena kostiumu 29 zł.


*Chłopiec debiutował na balu karnawałowym przebrany za dynię (styczeń 2010).


3 komentarze:

  1. Moja ręka w górze:)
    Kostium uroczy, można wiedzieć gdzie kupiony. Szukałam na allegro ale nie znalazłam

    Aggi_de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aggi szukaj u tego sprzedawcy: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=15667468&id=88293 :)

      Usuń
  2. Świetny kostium :) Kotek z pewnością będzie uroczy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...