23 września 2015

Paryż - stolica mody... dziecięcej

Bez obaw - Kuku zdetronizować nie zamierzam. To ona jest tu niepodzielnie rządzącą królową mody dla najmłodszych ale... wpis o dziecięcym "outficie" od czasu do czasu stworzyć mogę :)

Po naszym czerwcowym wyjeździe do stolicy Francji zostały już tylko miłe wspomnienia. Zamiast zdjęć zabytków mam dla Was jednak fotografie paryskich łupów (nieograniczona bagażem samolotowym trochę zaszalałam na wyprzedażach).
Część z ubranek widzieliście już na naszych zdjęciach na IG, niektóre mają dzisiaj premierę. Zapraszam do szafy Helen... 


GAP
Tej marki nikomu przedstawiać chyba nie trzeba. Będąc w Paryżu trafiliśmy na sam początek wyprzedaży. To lubię :) Trzy pary bawełnianych szortów, getry i pasiaste spodenki dresowe (w dwóch rozmiarach, na wszelki wypadek), średnio 4 Euro za sztukę - to nasze łupy. Wszystkie rzeczy doskonałej jakości, z miękkiej mięsistej bawełny i w moich ulubionych, stonowanych kolorach.

DU PAREIL AU MEME
Na sklep tej marki trafiłam zupełnie przypadkiem, w drodze do metra. Mieścił się niedaleko naszego paryskiego domu i wydał mi się fantastyczny! Moją uwagę przykuły gumowe (kauczukowe?) sandałki, jednak rozmiar Helen okazał się niedostępny. Zadowoliłam się zatem skórzanymi trzewiczkami w kolorze pudrowego różu i żółtą opaską, którą moja Córeczka z gracją nosiła na głowie do końca wakacyjnego pobytu.
Po powrocie do Polski odkryłam, że Du Pareil au meme ma swoje sklepy i u nas. Niestety ceny są dość wysokie a prezentowane w sklepie on-line ubranka budzą zdecydowanie mniejszy zachwyt niż te, które widziałam na żywo w Paryżu. Jednak może Wam uda się znaleźć coś ciekawego w asortymencie tej francuskiej marki.

LA RESERVE DE SIOUX
To nie marka, to second hand :) Na dodatek świetnie wyposażony second hand :) Z posegregowanymi ze względu na wiek ubrankami i mnóstwem innych dziecięcych "gadżetów" - zabawek, książek i niemowlęcych akcesoriów. Zakupione tu rzeczy: koronkowe szorty GAP i kardigan w kropeczki Petit Bateau to absolutne hity. Zwłaszcza ta druga z zakupionych rzeczy niezmiernie mnie cieszy - Kuku poświęciła tej marce tak wiele uwagi, że nie zważając na cenę postanowiłam odwiedzić ich sklep będąc w Paryżu. I owszem - sklep odwiedziłam, ale zakupy zrobiłam w La Reserve de Sioux :)


kardigan w kropeczki: Petit Bateau (second-hand)
joggersy w marynarskie pasy: GAP
legginsy w łączkę: GAP


bawełniane koronkowe szorty: GAP (second-hand)
szorty w gwiazdki: GAP
opaska: Du Pareil au meme


trzewiki: Du Pareil au meme


szorty w trójkąty: GAP



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...