27 września 2015

Historia jednej sukienki - kolekcja Newbie AW 15/16

Z przyjemnością zapraszam na przegląd nowości ze szwedzkiej sieciówki na sezon jesień-zima 2015/16.
Newbie jak zwykle nie zawodzi! Dobra wiadomość jest taka, że Kappahl zrobił ukłon w stronę klientów i niektóre ubranka z kolekcji Newbie występują w rozmiarze nawet do 116 cm. Zła, że sklep internetowy nadal nie został uruchomiony. 

Mój numer 1: grafitowa bawełniana sukienka w drobną łączkę. Już nasza :)


Sukienka jest według mnie bardziej grafitowa niż szara, jak deklaruje producent na stronie. Lekka, wygodna. w całości wykonana z bawełny. Zakłada się w mgnieniu oka dzięki zatrzaskom na tyle. Wybrałam rozmiar 80.
Nie oparłam się też sweterkowi z chłopięcej kolekcji i pudrowo-różowym legginsom. Łącząc trzy kupione rzeczy mam dwa "wyjściowe" zestawy dla Dziewczynki. 
Nie ma się co oszukiwać, choć jakość i wygoda idą tu w parze, to nie są ubranka do piaskownicy i żłobka ;)


Moja lista zakupów jest krótka, wszak trzeba mierzyć siły na zamiary, jak mawia moja Mama ;) Reszta ubranek, która wpadła mi w oko musi zaczekać na sezonowe wyprzedaże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...