21 czerwca 2015

Niespodzianka

Możliwość organizowania konkursów to jedna z najprzyjemniejszych spraw związanych z prowadzeniem bloga. Robienie prezentów jest suuuper!
Zdarza się jednak, że i my czasem stajemy w szranki. Tak było z "fejsbukowym" konkursem ogłoszonym przez Jacadi.


Francuską markę znam i lubię o czym już pisałam, więc wahałam się może jakieś 30 sekund widząc plakat konkursowy. 
I dzisiaj się chwalę. Wygrałam! :)





Jakość i design ubranek jak zwykle nie pozostawia miejsca na dyskusję. Suuuper!
Miłą niespodzianką są dla mnie natomiast akcesoria dla mam (kosmetyczka jest świetna, ładna i pojemna) oraz zabawki.
Jeżeli komuś się wydaje, że sarenka powędrowała w ręce Dziewczynki jest w błędzie ;) Starszy Brat ją zawłaszczył i nie wypuszcza z objęć. Nie tylko z nią śpi, ale zabrał ją ze sobą do szkoły, nie bacząc na to, że dla 7-latka to (podobno) obciach. 
Jacadi - za radość w oczach moich i moich dzieci - dziękuję! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...