7 czerwca 2015

Made in Korea

Jeden z pierwszych czerwcowych dni spędziłam w towarzystwie małych koreańskich dziewczynek. Dwie z nich miały wielkie kokardy we włosach i żakardowe kołnierzyki przy rozkloszowanych sukienkach, kolejna biegała boso w kraciastej tunice i legginsach w grochy a najmłodsza skośnooka dwulatka ubrana była w różowy spodnium w kwiaty. Wszystko, co miały na sobie małe Koreanki balansowało niebezpiecznie na granicy kiczu, ale muszę przyznać, że na tle pozostałych dzieci wyglądały jak kolorowe ptaki. 
Miałam ochotę krzyknąć: gdzie to kupić! :)



Dzisiaj już wiem, gdzie to kupić i dzielę się tą wiedzą, prezentując przy okazji kilka koreańskich marek, na które warto zwrócić uwagę.


Annika - czyli eklektyzm z najwyższej półki. Koreańska marka projektujaca ubranka w stylu... skandynawskim :) Szczyt popularności Annika osiągnęła w 2007 roku i póki co nie chce oddać pierwszego miejsca na koreańskim podium. W ofercie ubranka (wyłącznie!) dla dziewczynek od 3 do 9 lat.






Avec A - cechą charakterystyczną marki są pastelowe kolory, miękkie tkaniny i słodkie wzory. Avec A projektuje odzież w stylu casual, która doskonale nadaje się do noszenia na co dzień i do zabawy. W ofercie marki są również torebki, wisiorki i szaliki. Najbardziej przystępna cenowo spośród koreańskich marek.




Bien a Bien - koreańskie ubranka w stylu bascic. Marka produkuje odzież zarówno dla dziewczynek, jak i chłopców, wykorzystując głównie naturalne tkaniny: bawełnę i len. Jej oferta najbardziej przypadła mi do gustu :)





Happy Prince - marka specjalizuje się w podukcji akcesoriów dla dzieci od urodzenia do 7 lat. Ma w swojej ofercie szeroką gamę kapeluszy, czapek i skarpetek a także ozdób do włosów, śliniaków i szalików. Wszystko co tworzy, da się określic hasłem "baaardzo słodkie" :)



Peach & Cream - koreańska marka, która zdobyła ogromną popularność w Wielkiej Brytanii. Produkuje ubranka i akcesoria dla dziewcząt od 3 do 9 lat, pod hasłem "cute, funky, mix & match".





Gdyby ktoś, tak jak ja, chciał się dowiedzieć "gdzie to kupić" odsyłam do internetowego butiku Juju Bunny Shop lub KkamiStamtąd pochodzą zdjęcia do dzisiejszego wpisu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...