12 marca 2015

Niemowlęce oversize

Największą zmorą niemowlęcych ubrań jest krótki czas ich użytkowania. Coż z tego, że śliczne, skoro po kilku tygodniach trzeba odłożyć je na dno szuflady. Serce boli podwójnie: gdy odkrywasz, że są już za małe i gdy sięgasz po portfel, by uzupełnic braki. Już kilka razy zastanawiałam się, jak temu zaradzić i chyba odkryłam rozwiązanie.



Otóż okazuje się, że bluzka dla 3 latki (rozm. 92-98) może z powodzeniem pełnić funkcję niemowlęcej sukienki. Chociaż kwestia dotyczy wyłącznie jednego fasonu (rękawki motylki i rozkloszowany, trapezowy krój) i sprawdza się tylko w przypadku dziewczynek ale według mnie ten sposób działa. Jeśli słowa Was nie przekonują spójrzcie na zdjęcia. Oto jak bluzeczka na lato stała się ubrankiem na lata :)




2 komentarze:

  1. Ja mam jeszcze taki pomysł - sukienka staje się później tuniczką, ale to na razie w teorii, zobaczymy jak w praktyce się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...