24 marca 2015

"Mój pępek to taka nieduża, szeroko otwarta buzia..."

Moje dzieci z wyjątkową atencją traktują swoje pępki. Zauważają je dość wcześnie, uwielbiają poszukiwać pod koszulkami i kaftanikami - nie tylko zresztą u siebie, a na pytanie: "Gdzie jest pępek?" zawsze wskazują tam, gdzie trzeba. Trafność odpowiedzi - 100% :)
Jednak pępek to tylko wierzchołek góry lodowej. Są też paluszki i włosy, oko, nos i ucho, a także język i... pupa. Tak samo ważna, jak pozostałe części ciała.

Chodź, przystaw tu swoje uszko.
Posłuchaj jak bije moje serduszko.




Helen jest dopiero na początku przygody z poznawaniem części swojego ciała. Wspomaga ją w tym starszy Brat, a także moi ulubieni książkowi bohaterowie: Cynamon i Trusia. I choć książka ma już kilka lat, cieszy się w naszym domu nadal wielkim powodzeniem. Gdy cofam się myślami w przeszłość, widzę mojego małego Synka, który jak mantrę powtarza kolejne wersy. Z zaciętością, pokazując rączkami i paluszkami poszczególne części swojego ciała i zaśmiewającego się do rozpuku, gdy dochodzimy do jego ulubionych fragmentów.

A gdybyśmy pupy nie mieli?
To na czym byśmy siedzieli?



Kto nie zna - niech pozna. Koniecznie! Nie tylko "Wierszyki od stóp do głów", ale i pozostałe części o przygodach tej dwójki przyjaciół.

To palec mój - ty przystaw swój!
Dotknęły się opuszki.
Ja Ciebie znam, a ty mnie znasz.
Od głowy po paluszki.



8 komentarzy:

  1. O, dzięki, nie znam, a chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie! Jak inne pozycje książkowe Zakamarków :)

      Usuń
  2. Słyszałam o tej książce, ale dopiero Ty mnie przekonujesz :) Cui... moje konto Cię nie lubi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj Kuku - mam dla Ciebie nie lada gratkę (w odniesieniu do stanu Twojego konta) ;)

      Usuń
  3. A gdybyśmy pupy nie mieli - swoją chętnie oddam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Na czym będziesz siedzieć?

      Usuń
  4. Dziekujemy z Ola za swietny pomysl :) Wlasnie zamowilam w Empiku.
    Aggi_de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Jestem pewna, że książka przypadnie Wam do gustu :)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...