8 lutego 2015

Repetto

Ze zdumieniem odkryłam ostatnio, że wśród blogujących mam furorę robi marka Repetto.
Dlaczego ze zdumieniem?


Bo większość mojego życia minęła w przekonaniu, że Repetto produkuje wyłącznie buty dla dorosłych. A tu proszę... niespodzianka. Małe primabaleriny też znajdą w kultowym sklepie coś dla siebie. Człowiek uczy się całe życie ;)


Pamiętam, jak w Paryżu, na słynącej z najdroższych sklepów Rue de la Paix, stałam z nosem i aparatem przyklejonym do witryny podziwiając misterną konstrukcję wystawy. Gdy przestąpiłam próg sklepu marka Repetto skradła moje serce na zawsze.
Na wyłożonych jedwabiem półkach, równiutko niczym bagietki we francuskiej boulangerie, leżały poukładane pointy w kolorze łososiowym. Setki tiulowych spódnic, kryształowe żyrandole i półki podświetlone wszystkimi kolorami tęczy. W żadnym innym sklepie nie widziałam tylu turystów z aparatami i tylu tancerek baletowych o nienagannej, charakterystycznie wyprostowanej sylwetce.




W czym tkwi tajemnica produkowanych we Francji butów Repetto? Poza profesjonalnymi pointami dla tancerzy marka oferuje baleriny dla zwykłych śmiertelników. Hmmm... no może nie tak całkiem zwykłych ;) Regularna cena jednej pary waha się bowiem w okolicy 200 euro. Charakteryzuje je klasyka, znakomita jakość i niekończąca się gama kolorystyczna. Próbnik powoduje zawrót głowy, ja naliczyłam 252 kolory (w tym kilkanaście odcieni tylko jednego, "nude").




Nie bez znaczenia pozostaje też fakt, że w latach młodości nosiła baleriny Repetto sama Brigitte Bardot ;) 


A teraz głęboki wdech i... zapraszam na stronę Repetto.
Przyjemności ;)


Zdjęcie małej baleriny pochodzi ze strony melijoe.com.
Zdjęcie Brigitte Bardot: stylexstyle.com
Ostatnie zdjęcie: duckeggblue.com.au

7 komentarzy:

  1. Widziałam śliczne baletki Repetto na blogu Kaszka z mlekiem ale nie znałam tej marki. Kuku skoro BB nosiła te buty to wyjaśnia cenę hehehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne zdjęcia u Kaszki, dzięki za link :*

      Usuń
  2. Olać buty. Ja chcę do tego sklepu!!! Ja chcę do Paryża!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym jedną parą nie pogardziła ;)

      Usuń
  3. Oni mają nie tylko buty!!! Och... Przepadłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety... Torebki są równie zabójcze ;)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...