13 stycznia 2015

Domowy zestaw obowiązkowy

Nie będę oryginalna. Gdy mam wymienić ubranie niemowlęce, które najlepiej zdaje egzamin w domu, bez wahania wskazuję zestaw: body i rajstopki. Płeć malucha nie gra tu roli. Przecież mali faceci w rajtuzach wyglądają obłędnie! ;)


Kiedy miał się urodzić Chłopiec tygodniami rozmyślałam nad wyprawką dla niego. Kilka miesięcy później na niewiele zdały się cierpliwie kompletowane małe spodenki dresowe, miękkie ocieplane sztruksy i bluzy w rozmiarze "mini". Wszystko pięknie się prezentowało podczas przysłowiowych imienin cioci lub... na dnie szuflady. Mój półroczny synek na co dzień w najlepsze pełzał po podłodze w rajtach. Nic nie krępowało jego ruchów. Dla mnie to rozwiązanie także okazało się najwygodniejsze, pozwalało bowiem błyskawicznie przewinąć delikwenta. 
Po kilku latach zostałam mamą Dziewczynki i niewiele się w kwestii garderoby zmieniło. Nadal z tęsknotą spoglądam w Zarze na wieszaki pełne sukienek. Chodzę, oglądam, dotykam i odkładam - tak jak kiedyś, gdy w domu był wyłącznie Chłopiec. Nacieszę wzrok i idę do domu. Zamiast na sukienki niezmiennie wydaję pieniądze na body i rajty. Taaak... jestem praktyczną i oszczędną Wielkopolanką ;)


Obiecałam tu kiedyś, że dam znać, jak sprawdzają nam się rzeczy zakupione w Gocco. I dzisiejszy wpis, to najlepsza do tego okazja, bo tekstylia mają naprawdę świetnej jakości. Lepszych rajstop dla Dziewczynki nie miałam. Pomimo wielokrotnego prania zachowują kształt, doskonale przylegają do nóżki a guma porządnie trzyma je na miejscu (nawet w trakcie pełzania nic się nie przesuwa). No i te urocze prążki - dla mnie, zwolenniczki wzorniczego minimalizmu, są idealne. Kolory też "moje" - pastelowe, porcelanowe, rozbielone.

Ponownie przekonałam się, że nie warto oszczędzać. Dwadzieścia złotych wydane na dwupak rajstop w Smyku idzie po miesiącu do kosza. Nikomu nie polecam. Te z Gocco (ok. 25 zł/szt. po przecenie) Dziewczynka "katuje" na co dzień od dwóch miesięcy.  Ma trzy pary. Prędzej z nich wyrośnie niż zedrze czy rozciągnie. Kupiłam rozmiar do 6 miesięcy a nadal są dobre (rzeczywisty rozmiar oceniam na ok. 12 miesięcy). 


Gocco rozbudziło mój apetyt i... wyniosło się do Warszawy. Mam nadzieję, że zgodnie z deklaracją będą realizować zamówienia składane mailem.


body - Newbie Kappahl 
rajstopy - Gocco

5 komentarzy:

  1. Dzięki za info o Gocco, bede ich poszukiwać w Warszawie:)
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw w naszym stylu :) Niestety, Matylda już wyrosła z tego body, więc poszło w świat :)
      ps. Skąd bodziak w gwiazdki? Też newbie?

      Usuń
    2. Nie inaczej Aniko :) Newbie z poprzedniej kolekcji.

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...