3 grudnia 2014

Wazelina z okazji 3 grudnia

Dzisiaj obchodzimy mały jubileusz. Mija sześć miesięcy od publikacji pierwszego wpisu na blogu Petit bon ton. Poszło błyskawicznie!
Czy musimy dodawać, że jesteśmy dumne i blade z przejęcia?! I, że bardzo dziękujemy za to, że do nas zaglądacie? :)

Z okazji dzisiejszego miłego dnia postanowiłyśmy ujawnić parę faktów, które doprowadziły nas do miejsca, w którym wspólnie jesteśmy. Nadal nie udało nam się spotkać (ach te 500 km!), ale dziesiątki wspólnie stworzonych wpisów i setki wymienionych maili, pozwoliły nam poznać się lepiej.
Chcecie wiedzieć, co o sobie myślimy? Spójrzcie na zdjęcie i przeczytajcie ten wpis od deski do deski...

Cui jako Perfekcyjna Pani Domu (rys. Kuku)
i Kuku jako mocna ale i słodka Kuku-łczanka (made in Cui) 


Cui o Kuku:
Gdy Kuku napisała mi, że w szkole średniej obroniła pracę dyplomową z zakresu odzieży dziecięcej, nieomal spadłam z krzesła. Kiedy dodała, że kilka lat temu wypromowała absolutnie pionierską linię nosideł dla dzieci, zaniemówiłam. Wreszcie stało się dla mnie jasne skąd się wzięły jej zainteresowania.
W wyszukiwaniu nowinek "okołodzieciowych" jest szybsza niż światło, nie można Jej odmówić nieprzeciętnego poczucia humoru a powiedzenie "mistrz ciętej riposty" pasuje do Niej jak do nikogo innego!
Jej energiczność i głowa pełna pomysłów sprawiają, że choć na co dzień bez problemów pokonuję kilometry bez zadyszki, za nią nie jestem w stanie nadążyć :)
I powiem Wam jeszcze w sekrecie, że strasznie jej zazdroszczę szwagra Francuza.


Kuku o Cui:
Zanim ją poznałam, myślałam, że kobiety idealne nie istnieją i spałam sobie spokojnie... Cui zarządza projektami, przy okazji jest dyplomowanym PR-owcem a obiad w jej wykonaniu składa się zawsze z przystawki, zupy i II dania. W jej słowniku nie ma słowa "prowizorka". Czy muszę pisać, że wpędza mnie tym wszystkim w kompleksy?! ;)
Jej, nikomu innemu, zawdzięczam to, że zużycie pieluch w moim domu spadło do 2-3 sztuk dziennie! Tak, za namową Cui kupiłam Dziewczynce nocnik. I ku mojemu zdziwieniu 6-miesięczne dziewczę załapało o co chodzi - mądre po mamusi ;)
Cui ma anielską cierpliwość do moich dzikich pomysłów i nagłych zmian w harmonogramie wpisów. No i jest moim pierwszym, najlepszym recenzentem!
I tylko jednego nie jestem jej tylko w stanie wybaczyć... nosi rozmiar 34!


W kolejce na publikację czeka przepis na "kukułczankę" ;)


14 komentarzy:

  1. no ładnie, przy takiej okazji czas na pierwszy komentarz,
    gratuluję dziewczyny,
    mama_mateuszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dziewczyny, to wielka robota i masa czasu a inni mogą korzystać. Zdjęcie rewelacja, zresztą jak zawsze u was. Zaglądam niemal od początku i czekam na każdy wpis. Będą świąteczne polecanki (czekam z wydatkami)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaro, nic innego nie robimy tylko od 6 miesięcy testujemy i polecamy ;) Ale... zajrzyj jutro ;)

      Usuń
  3. 100 lat,100 lat! Życzę Wam dalszych blogowych sukcesów, wielu inspiracji do ciekawych wpisów i oczywiście lajków, lajków, lajków... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tych 6 miesięcy! Dziewczyny świetne się Was czyta i ogląda. Nie ważcie się obniżać poziomu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie dziękujemy za wszystkie życzenia, a do listy życzeń dopisujemy jeszcze więcej tak fajnych Czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wy wiecie, że ja was uwielbiam ale muszę to napisać, Kuku, rysować to ty nie umiesz :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Kuku-lczance Szwagier Francuz mowi 'tak'!
    Do Kuku: Oby sw. Mikolaj w tym roku o kukulkach pod choinka nie zapomnial ;)
    Calusy. A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dziewczyny!!! Oby tak dalej:)

    Pozdrawiam!
    Aggi_de

    OdpowiedzUsuń
  9. Duet doskonały nam się odnalazł na tym forum Majówkowym:) Bloga śledzę i nie zamierzam przestać Kolejnych niewyczerpujących się pomysłów i tym samym wpisów Wam dziewczęta życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajko mądrzejsze od kury3 grudnia 2014 15:45

    Podpisuję się pod wszystkim. Tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stokrotne dzięki wszystkim. Nawet tym, którzy drwią z moich talentów artystycznych :P Dla dobra nas wszystkich zostanę przy robieniu zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całe szczęście, że nie musicie oglądać moich rysunków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tu zaglądać :)
    mimo iż mój synek ma już 16 lat ;)

    Pozdrawiam,Lucyna

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...