10 grudnia 2014

Czego to ludzie nie wymyślą...

Czy pamiętacie zabawki z PRL-u? Uroczego kotka z harmonijką zamiast grzbietu, nakręcaną kurkę, która śmiesznie podskakiwała i "znosiła" idealnie okrągłe jajka, metalowe samochody na kluczyk, lalki, których kończyny łączyły się ze sobą w dość makabryczny sposób w trzewiach zabawki? 
Wszystkie one towarzyszyły mojemu dzieciństwu.
Zresztą, wystarczy wrócić do wpisu o Jego Wysokości Zającu, który wywołał na blogu mnóstwo emocji i zobaczyć czym bawiła się mała Cui :)


I teraz, po tej krótkiej retrospekcji, nastąpi wyznanie matki.
Jestem przeciwna zbyt szybkiemu wprowadzaniu dzieci w świat multimedialnych gadżetów. Bo co do tego, że w ten świat w końcu wejdą, nie mam żadnych wątpliwości. Ale po co mam im w tym pomagać?
A jednak! 
Dałam się złamać! 
W pasiastym koszu na zabawki znalazło się miejsce na obudowę iPhona firmy Fisher-Price. 


Gdy zobaczyłam to cudo to najpierw zaniemówiłam z niedowierzania (patrz pani, czego to ludzie nie wymyślą?) a potem dałam "toto" Helenie oczekując na jej reakcję. A ta przeszła moje najśmielsze oczekiwania :D Potrząsanie, lizanie, i głośny śmiech!


Jeśli jesteś szczęśliwą posiadaczką niemowlaka i iPhona (nie sprawdzałam, czy z innym smartfonem obudowa jest kompatybilna) to dzięki tej magicznej obudowie jesteś w stanie zyskać odrobinę wolnego czasu. Wspaniała perspektywa, prawda? ;)
Oczywiście jeśli nie chcecie, aby dziecko zadzwoniło do szefa, to koniecznie ściągnijcie jedną z kilku polecanych przez Fisher-Price aplikacji, włączcie i dajcie małemu człowiekowi do zabawy. Alternatywą dla tańczących na ekranie figur geometrycznych jest lusterko umieszczone na spodzie obudowy. Odbicie twarzy Helen jest dla niej niezmiennie ekscytujące :)

2 komentarze:

  1. Wiedziałam! Wiedziałam, że gdzieś tkwi sekret Twojego nieskrępowanego czasu w kuchni! Ty nie jesteś dobrze zorganizowana, Ty masz iPhona do dziecka! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuku! Nie odbieraj mi tytułu PPD! Rumburak i iPhone nie sa kluczem do sukcesu! W końcu ktoś musi tymi urządzeniami zarządzać ;)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...