28 listopada 2014

Mikołaj pod choinkę przyniesie...

...Paryż. A konkretnie kolorowankę podłogową od Omy Design & Play. To wymarzony prezent dla mojego mistrza szybkiej kreski. Będziemy leżeć na brzuchu i rysować. Idealny sposób na długie zimowe wieczory. Grunt to dobre kredki!




Jeśli szukacie podobnej kolorowanki w rozmiarze XXL, to uprzejmie donoszę, że widziałam takowe w Smyku (długie tekturowe tuby przy kasie), w bardzo przyjemnej cenie ok. 16 PLN. Produkuje je Monumi w 4 wzorach do wyboru: ulica, księżniczki, zoo, budowa.

*Pierwsze zdjęcie pochodzi ze strony Omy.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam wasze inspiracje. Kredki i kolorowanka podłogowa na liście prezentów dla chrześniaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zamówione pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Paryż piękny! Mamy tą budowę, ale mój Młody nie za bardzo za kolorowaniem przepada... Chyba muszę kupić te wspaniałe kredki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo jeśli Twój synek jest już w stanie trzymać w rączce cienką kredką kup Progresso Koh-i-noor, nie będziesz żałowała. Jestem pewna! Mam tez przygotowane w prezencie dla Chłopca jeszcze inne kredki (przy takich rozmiarów kolorowance potrzebne nam będzie duuużo kredek ;) - dam znać po świętach, jak się sprawują. Mam nadzieję, że się nie zawiedziemy :)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...