13 listopada 2014

Co na to Freud?

Uwierzcie mi - wielokrotnie próbowałam się temu oprzeć. Zanim wyciągnęłam portfel z torebki liczyłam do stu... Odwracałam wzrok od wystaw i półek sklepowych... Zamykałam przeglądarkę internetową z witrynami e-sklepów... Wmawiałam sobie, że kropki, kratki i zygzaki są dużo ładniejsze...


I co? I nic! Efektów brak!

Przyznaję, że bardziej zaawansowanych metod nie stosowałam. Może psychoanaliza by pomogła?
I często zastanawiam się, co na to wszystko powiedziałby Freud. Czy gromadzenie pasiastych przedmiotów niesie ze sobą jakiś głębsze, ukryte przesłanie? ;)








17 komentarzy:

  1. Cui, jak mogłaś w ogóle brać pod uwagę jakiekolwiek zawachanie przd nabyciem pasiastych stworków zawieszki dla bobasów?!!! Są na Maxa (;-) ekscytujące...:-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój ostatni łup z TK Maxxx! Jak widać nie oparłam się pokusie :)

      Usuń
  2. Taki kosz na zabawki jest mi potrzebny! Tylko nie w paski :) Gdzie, za ile, i czy są inne kolory? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosze są super! Mam dwie sztuki. Ich pierwotne przeznaczenie to ponoć rzeczy do prania, ale u nas idealnie pasują do gromadzenia zabawek Helen :) Tk w salonie jak i w jej sypialni.
      Kupiłam je tutaj i jestem bardzo zadowolona.
      Ten wzór też bardzo mi się podobał.

      Usuń
  3. Cui masz słabość do braci Daltonów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Bracia Dalton to moi idole, zwłaszcza ten najmniejszy :)

      Usuń
    2. Joe! Najmniejszy, ale najinteligentniejszy ;)

      Usuń
    3. Dokładnie! Szef bandy :D Mały ale sprytny, jak Napoleon ;)

      Usuń
  4. Tak, tak, koniecznie napisz skąd ten kosz i pościel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten łososiowy (żeby nie napisać różowy) ;) Ale nie wiem, czy jeśli są laminowane w środku, to można je prać? Próbowałaś już?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie prałam ich jeszcze. Kosze mają w środku dość elastyczny laminat, który pozwala na swobodne zgniatanie :). Większym problemem jest elastyczna obręcz w górnej części kosza - będzie ciężko włożyć go do pralki :) Pranie pewnie tylko w wannie :)

      Usuń
  6. Cui, jak zwykle czytałam w biegu i pomyliłam ozdobne poduchy z pościelą ;) Tak czy inaczej są bardzo urokliwe, proszę więc o namiary na ten paseczkowy cud :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasiaste poduchy to Ikea (żółte pasy) i H&M Home (szare pasy) :)

      Usuń
  7. Cui a czy ten kosz tak sztywno stoi jak jest bez zawartości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, również bez zawartości jest sztywny.

      Usuń
  8. Śliczne zdjęcie mama z dzieckiem i słodkie dziecko trzyma cycki.. Widzę tylko fajny kosz na zabawki.. Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...