3 października 2014

Świat się kręci - Maileg

Na tą karuzelkę dla Helen polowałam od dwóch miesięcy, lecz pierwotna cena (54 zł) wydała mi się zdecydowanie za wysoka. Wyobraźcie sobie zatem moją radość, gdy kilka dni temu będąc w TK Maxx odkryłam, że zabawka została przeceniona na 27 zł! Tadam! Kupuję!




No dobra - na tym blogu specem od pięknych rzeczy jest Kuku. Nie zdziwiło mnie więc specjalnie, gdy na widok karuzelki "wirtualnie" krzyknęła: 
Toż to Maileg!
Przyznam się - zawstydziła mnie. Bo to przecież oczywista oczywistość! Jak chociażby to, że dwa i dwa daje cztery a Ziemia krąży wokół Słońca (a nie odwrotnie)!



Teraz już wiem, że zachwyt w mailu Kuku był w pełni uzasadniony. Helenka go podziela ;) Prostota, sposób wykonania i estetyka karuzeli to mistrzostwo świata!
Jeśli macie słabą silną wolę - lepiej TU nie zaglądajcie :)

6 komentarzy:

  1. Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal. Nie zaglądam ;)
    Swoją drogą to niesamowite. Miałam tą karuzelę w rękach i... odłożyłam, bo w opakowaniu wyglądała mizernie. Nie muszę chyba pisać, że żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, amazing weblog structure! How long have you been blogging for?
    you make running a blog glance easy. The
    full glance of your web site is fantastic, let alone the content material!



    Also visit my blog :: home improvement renovation ()

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi & thank you for all those compliments. Actually we’ve just started :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście, karuzelka (mobil) jest cudowna. Już rozwiałam wici wśród rodziny, czy może spotkały karuzelkę w swoim tk maxx. A w ogóle pościel w gwiazdki cudowna, jaka to firma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anika, też chciałabym wiedzieć :)

      Usuń
    2. Podzielam Wasze zdanie na temat karuzelki :) Była jeszcze wersja dla chłopców, równie interesująca.
      A pościel to H&M Home. Nie wiem czy w Polsce była dostępna - tą ze zdjęcia kupiła mi moja Przyjaciółka z Niemiec.

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...