21 października 2014

Siedlisko kurzu

Położna środowiskowa, podczas wizyty patronażowej po narodzinach Dziewczynki miała ze sobą mnóstwo papierów i ankietę, w której widniała pozycja 1. pralka, 2. kącik dla dziecka. Z pralki była zadowolona, ale przy drugiej pozycji nie obyło się bez kontrowersji...


W naszej małej sypialni jest bowiem wyłącznie miejsce na łóżko, stolik nocny, łóżeczko, przewijak i... całe mnóstwo książek. Stoją  na regałach (czasem w dwóch rzędach) i są według wspomnianej położnej siedliskiem kurzu i bakterii. 


Co gorsza książki są też w pokoju Chłopca, w którym za jakiś czas moje dzieci zamieszkają razem. Przed przeznaczeniem jak widać się nie ucieknie...
Zawsze myślałam, że książki to, co najwyżej siedlisko wiedzy, widać byłam w błędzie :)

7 komentarzy:

  1. Kuku, to ty nie wiesz, że książki to samo zło? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymasz z inkwizycją, jak moja położna? ;)

      Usuń
  2. Ha, to i u nas mogłaby się przyczepić, ciekawe, czy zwróci na to uwagę :-) To one mają takie ankiety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamani, dzięki za coming out :)
      Najwyraźniej mają - no chyba, że ja trafiłam na jakiś oryginał :)

      Usuń
  3. W moim przedpokoju stoi 5 wielkich regałów pełnych książek - otwartych. Odkurzanie ich wymaga dużo czasu i stało się dla mnie dość uciążliwe - w momencie kiedy u synka zdiagnozowali alergię na roztocza kurzu domowego. Niestety synek uwielbia bawić się w przedpokoju, jest tam dużo miejsca, na brzegach półek można jeszcze poukładać sobie jakieś zabawki... No ale spróbujcie kazać bibliotekarce, która jest żoną humanisty pozbyć się książek.... Teraz myślimy nad zamówieniem biblioteczki zamykanej oszklonej. Musimy pomieścić 24 metry bieżące książek. Koszt tego projektu przyprawia mnie o ciarki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 24 metry! Może chciałabyś mnie zaadoptować? Świetnie wycieram kurz ;)

      Usuń
  4. Oj chętnie - dziękuję za propozycję :) Dom jest duży, oprócz regałów jest jeszcze jakieś 230 m2 do odkurzenia. Pracy starczy dla nas obu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...