10 października 2014

Ludzie listy piszą...

A guzik prawda! 
Chłopiec myśli, że listonosz to pan, który przynosi wyłącznie paczki. W skrzynce same reklamy i rachunki. Czasem tradycyjna kartka świąteczna lub pocztówka z wakacji. To wszystko. Nasze e-pokolenie listów nie pisze. Taki znak czasów. Epistolografię trafił szlag!



A ja tymczasem uwielbiam wracać do słów ukrytych w białej kopercie, które napisał do mnie M. na studiach. Zwłaszcza wtedy, gdy mam ochotę udusić go gołymi rękoma ;) Mam też pokaźny stos korespondencji od mojej najlepszej przyjaciółki z czasów, gdy Internet dopiero zaglądał pod strzechy a komórki były wielkości cegłówki. Zrywam boki, gdy czytam jakie miałyśmy problemy egzystencjalne w wieku lat piętnastu. Magdaleno, jeśli tu zaglądasz wiedz, że mam na Ciebie "haki" ;) 

Nie chcę pozbawić moich dzieci przeżywania podobnych emocji. Dlatego od pewnego czasu uczymy się pięknej sztuki korespondencji a w domu zagościły Listy od Feliksa. I piszemy do siebie: ja do Chłopca a Chłopiec do mnie. Póki co, więcej w naszych listach rysunków niż słów. Dziewczynka także się zaangażowała - produkuje takie ilości śliny, że żaden znaczek nie ma szans się odkleić ;)




Listy od Feliksa gorąco polecam. Zwłaszcza jeśli w Waszym domu mieszka mała Zosia :) Książeczka zawiera sześć prawdziwych listów (z Londynu, Paryża, Rzymu, Kairu, z safari w Kenii oraz z Nowego Jorku), zdjęcie Feliksa oraz naklejki ukryte w walizeczce na ostatniej stronie. Cena ok. 30 zł. Do kupienia w księgarniach internetowych.

PS
Pozdrawiam i do... napisania ;)
Kuku



3 komentarze:

  1. Och, piękne, piękne... Pamiętam jak w szkole uczono nas pisania listów :) Mam nadzieję, że czasy zapisanych kartek w kopercie jeszcze powrócą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jakze to, ze nie pisze! Spoleczenstwo pisze, oto dowod: http://jestrobotka.blogspot.de/
    Napiszcie i Wy!
    Pozdr, kaczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna inicjatywa Kaczko! Serce rośnie :)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...