27 października 2014

Konkurs: jak złowić rybkę?

Podobno nie można zjeść ciastka i mieć ciastka. Ale za to można złowić rybkę i mieć rybkę. Serio! Pamiętacie ten wpis?
HydroStwory mogą być Wasze :)


Jak zarzucić wędkę? 

W komentarzu poniżej napisz:
  • która rybka najbardziej przypadła Ci do gustu,
  • który wpis na blogu podobał Ci się do tej pory najbardziej i dlaczego,
  • no i lub nas, ach lub na FB :)
A oto co mamy na przynętę:
  • 1 x zestaw Hydrostworów Mini
  • 3 x zestaw 2 dużych HydroStworów


Od razu zdradzamy, że nam najbardziej ze wszystkich rybek podoba się Lesio - niewykluczone, że z uwagi na miłość do Joanny Chmielewskiej ;) 
Swoich faworytów typujcie do 31 października (z uwagi na spam komentarze są moderowane i pojawiają się dopiero po zatwierdzeniu). Listę zwycięzców (wyłonionych drogą losowania) ogłosimy 3 listopada. 
Pomyślnych łowów!

12 komentarzy:

  1. O wy niedobre! Taki wymagający konkurs robić! Henia biorę w ciemno, na FB lubię was już długo, a nad resztą będę myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu konkursik :)
    To jedziemy!
    Najlepszy jest Henio.
    Najbardziej podobał mi się wpis pt: "To nie są tylko rzeczy" bo mnie autentycznie wzruszył, uzmysłowił że póki co moje Dzieci chyba nie mają takich specjalnych pamiątek, niestety :( Ale też przypomniał że moja Mama uszyła mi dwie śliczne piżamki, które nosiłam jak miałam około roku i mam je do dziś, w świetnym stanie. To jedyna pamiątka jaka mi po niej została. A teraz będzie je mogła nosić moja Córka.
    To że na fb lubię od dawna to jest jasne :)
    nuluska

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak to nie są wyłącznie rzeczy bardzo mnie wyrusza za każdym razem gdy go czytam :-) Ją mam swoją opaske ze szpitala , i ubranko ze chrztu . Moje skarby <3 co do rybek to podobają nam się wszystkie bez wyjątku :-) a lubimy zaś od dawna :-* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. nam się najbardziej podoba Rysio :)
    a co do wpisów, to bardzo trudno się zdecydować - chyba po prostu napiszę, że uwielbiam wpisy z tagiem 'w szafie', bo Wasze ubranka są taaakie piękne (nie wspominając o modelach... ;) i zawsze wzdycham do nich bardzo. są dla mnie inspiracją i jak tylko obejrzę kolejny wpis z tej serii, to przekopuję na nowo szafę Martycji (wypełnioną darowanymi nam ubrankami o przeróznej jakości i urodzie... ;>) i staram się wyczarować z tego jakieś 'petitbontonowe' stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie Henio bez dwoch zdan! Lubie was to malo powiedziane, ja was wrecz kocham , prawie codziennie tu zagladam i nie pisze tego ze wzgledu na rybki:) Dzieki wam odkrylismy Newbaby, jak upiec pyszna szarlotke, jak dobrze na alegro sprzedac i dobrze nie musi bys drogo! Najbardziej podobal mi sie wpis " To jnie sa tylko rzeczy" Sama jestem na etapie kompletowania takiej skrzyni dla malej , z pamiatkami z dziecinstwa co jej potem kiedys w prezencie dam. Mam gazete z dnia jej urodzin , wino z jej rocznika , pierwsze spiochy itd. Na FB tez sei lubimy:-)
    Pozdrawiam Aggi_de

    OdpowiedzUsuń
  6. Rysiu is the best (z miłości do Ryśka z Klanu nigdy nie wyrosnę :P) Kuku, Cui ja kocham wszystkie wasze wpisy, ale najbardziej cenię sobie Wasze fotki. Uwielbiam na nie patrzeć, podziwiam profesjonalizm, pomysł i wyczucie. Niekiedy mówią one więcej niż jakiekolwiek słowa. Łza w oku zakręciła mi się na widok kliszy z pinokiem. Nie potrzebuję tekstu, żeby przywołać w głowie milion wspomnień z dzieciństwa, tak ciepłych i czułych. Wieczory z rodzicami, rzutnik, bajki czytane przez tatę i obowiązkowo słodki kisiel. Fotki z bloga tyle razy dawały mi natchnienie na fotografowanie mojej Zośki i tyle samo pocieszały po kolejnej fotograficznej klęsce. Patrzę, podziwiam i gratuluję umiejętności (o mojej zazdrości nie będę pisać :D) I oczywiście proszę o więcej
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje serducho podbił Lesio. Co do wpisow, trafilam tu niedawno i ogromnie mi sie podoba każdy z nich. Jednak chyba szczególną uwagę przyciągają modowe wpisy!! ;)

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Antkowi najbardziej spodobała się Żaneta, muszę się z nim zgodzić :).
    Wpis ciężko było wybrać, ale postawię na Okazja czyni nie tylko złodzieja, bo bliska jest mi marka Ida T. Jestem szczęśliwą młodszą siostrą dzieciatej mieszkanki Kopenhagi i moje dzieci dziedziczą świetne ubranka tej duńskiej marki po swoich kuzynach :). Poza tym rady jak nie pójść z torbami również cenne :).
    Na facebooku lubię ach lubię i liczę, że dzięki temu tego bloga już nie zgubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że zorganizowałyście konkurs dla swoich fanów :) Kibicuję Wam od początku, obserwuję jak się rozwijacie. Oczywiście od dawna polubione jesteście na FB. Jeśli chodzi o wpis, to mnie najbardziej spodobał się ten o listach (Ludzie listy piszą...). Trochę nostalgiczny, trochę z przymrużeniem oka.
    Co do rybki to:
    Tu każdego oczaruje, co za uśmiechnięta mina! Zwinnie pływa i nurkuje. Najpiękniejsza jest BALBINA! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Maszyna losująca" w postaci Chłopca wybrała 4 szczęśliwe numerki: 5,4,2 i 8 :D Serdecznie gratulujemy i prosimy o kontakt mailowy (petitbonton@gmail.com). Czekamy na Wasze adresy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jaja! Z pięć razy sprawdzałam czy 8 to ja:) Cieszę się bardzo i już piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Adresy w komplecie!
    Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy zostawili komentarz. Miło wiedzieć, że za statystykami i cyferkami kryją się prawdziwi ludzie. Ujawniajcie się częściej :)
    I obiecujemy: to nie był ostatni konkurs z Petit bon ton ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...