23 października 2014

Chwilo trwaj!

Od mniej więcej dwóch tygodni Dziewczynka z uporem godnym lepszej sprawy poznaje zasadę przyczyny i skutku.



Zabawa polega na tym, że z niewinną miną wyciąga rączkę i niedbałym ruchem upuszcza przedmiot na podłogę. Im większy hałas, tym lepiej. Im szybciej matka zareaguje, tym lepsza zabawa. A spróbuj człowieku nie podejść, nie podnieść... (próbowałam), podkowa, łzy, szloch! 

Gdybym była Cui, taka zabawa byłaby pewnie dla mnie połączeniem przyjemnego z pożytecznym. Wiecie: ruch, aktywność, wysiłek, te sprawy... Cui jednak nie jestem, a do ćwiczeń mam stosunek - delikatnie rzecz ujmując - oziębły ;)  

W celu przywrócenia normalnej sytuacji w moim domu, wybrałam się do sklepu zabawkowego i kupiłam coś, czego Dziewczynka na ziemię nie zrzuci.  No way! Nie jest ważne dla mnie to, co o magicznym kołowrotku napisał producent (a napisał między innymi, że zabawka rozwija zmysł słuchu, wzroku i zdolności motoryczne), najważniejsze jest, że posiada przyssawkę, która skutecznie zapobiega odrywaniu od podłoża. Cud, miód, malina. Tego potrzebowałam!


Dziewczynka patrzy na wirujące cudo, "jak sroka w gnat". Wprawia w ruch kolorowe kółko, obraca nim na wszystkie strony, niezależnie od tego czy jest przymocowane na wannie, krzesełku, czy w łóżeczku. Próbuje oderwać kołowrotek od podłoża na tysiąc różnych sposobów a ja z lubością przyglądam się temu procesowi... z kanapy :) 
Harmonia, spokój, cisza.... Nic nie trzaska, wstawać nie trzeba, matka i dziecko szczęśliwe. Muszę pisać, że polecam?
Chwilo trwaj!


Magiczny kołowrotek Sassy 

Opis ze strony producenta:

Magiczny kołowrotek to zabawka z możliwością przymocowania na krzesełku do karmienia. Dzięki przyssawce będzie stabilnie umocowana. Zdecydowane, mocne kolory stymulują wzrok dziecka, a obrotowe kółko przyciąga uwagę poprzez obserwację kaskadowo spadających koralików. Dodatkową atrakcją są trzy barwne kółeczka o różnych strukturach, do przesuwania, przy podstawie zabawki.
Produkty amerykańskiej firmy Sassy odzwierciedlają swą funkcjonalnością udowodnione naukowe teorie mające na celu rozwój dziecka poprzez zmysły (słuch, dotyk, wzrok, zapach i smak). Zabawki i akcesoria cieszą się zaufaniem od ponad 25 lat. Wyprodukowane zostały przy użyciu najwyższej jakości materiałów z bezpiecznych tworzyw, nie malowanych, aby były trwałe, bezpieczne i spełniające postawione im wymagania, co do oferowanych atrakcji i funkcji. Bogata kolorystyka, a także efekty dźwiękowe wpływają pozytywnie na rozwój dziecka.

Produkt dla dzieci od 6 miesiąca życia.
Wymiary: ok. 11x18x8cm

7 komentarzy:

  1. Kuku nasuwa mi się tylko jedno - ty leniu :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ładniej napisać: Kuku, jaka ty energooszczędna jesteś! ;)

      Usuń
    2. No właśnie Anonimowa... Wstyd tak ubliżać Kuku... Trzeba było delikatniej powiedzieć to, co samo nasuwa się po przeczytaniu jej wpisu ;)

      Usuń
  2. A ja bym powiedziala sprytna ;) Kazdy gupi potrafi zabawke tysiac razy podac..................ale wymyslic takie cos..... hmm :-)
    Aggi_de

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuku ale z Ciebie kochliwa istota :P Przysięgłabym, że jeszcze kilka dni temu wyznałaś miłość mi i mojej Zośce, a tu już widzę mamy konkurencję Ach Ty Ty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, kłamałam ;)
      Najbardziej kocham mojego Chłopca. Właśnie przed chwilą był tu u mnie powiedzieć o swoich świątecznych marzeniach: Mamo, chcę te dwa statki, ten mniejszy i ten większy zamek i...
      Ja: super, potrzebujesz 1000 zł :D
      Chłopiec: Mamooo, to Mikołaj płaci.

      W sumie ma rację. Tata ma na imię Mikołaj ;)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...