26 września 2014

Szarlotka dla zabieganych mam (i nie tylko)

W prostocie siła. I smak!
I właśnie dlatego w mojej kuchni królują proste przepisy.
Oto jeden z nich: "szarlotka dla zbieganych mam".



Składniki:
1,5 szklanki płatków owsianych
1 szklanka rodzynek
1/2 szklanki migdałów
1/2 szklanki orzechów włoskich
2-3 jabłka
2 łyżki mąki ziemniaczanej
3 kubeczki jogurtu naturalnego (nieco ponad 500 g)
1 łyżka stewii (można zastąpić odrobiną cukru brązowego)



Jak to zrobić?
Migdały i orzechy rozdrobnić w blenderze. Jabłka (całe, wraz ze skórką) pokroić w kostkę.
Następnie wszystkie składniki wymieszać ze sobą i przełożyć do posmarowanej tłuszczem foremki.
Piec w 180 stopniach (u mnie termoobieg) około 50-60 minut. Zaczekać, aż przestygnie i jeść ze smakiem :)

Uwaga! Migdały i orzechy włoskie można zastąpić orzechami laskowymi lub innymi ulubionymi,
rodzynki - żurawiną lub pokrojoną suszoną śliwką.
Próbowałam już wielu opcji - wszystkie smakują tak samo dobrze :)

6 komentarzy:

  1. A gdzie mąka? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! Uwielbiam takie przepisy.
    Rodzynki moczone czy suche?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mąki (oprócz ziemniaczanej) w tym przepisie brak :)
    A rodzynki suche, prosto z pojemnika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam i wyszło pyszne!
    nuluska

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wszystko tak próbujesz,to ile ważysz... ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...