17 września 2014

Przedmieścia

Trzy lata temu, dzierżąc w ręku kulę ze złotą rybką i zamykając za sobą drzwi pustego mieszkania, zadałam sobie pytanie: Co ja właściwie robię? Kto wpadł na ten szalony pomysł, żeby Duże Miasto zamienić na Przedmieścia?
...a łzy kapały prosto do kuli z naszym Mietkiem.



Prawda okazała się bolesna: Przedmieścia były Prawdziwą Wsią. Nie ma jednak tego złego, które by na dobre nie wyszło. Od tamtej pory wiem, gdzie jest moje miejsce na ziemi. Ale o tym może innym razem ;)

Dzień dobry. Jestem Cui, kulinarna hedonistka, miłośniczka wyrafinowanej prostoty i zdrowej kuchni. Uzależniona od sportu, podróży i fotografowania mama Pięknej Heleny i Mikołajka. Od dziś będziemy tu z Kuku razem :)

5 komentarzy:

  1. Oooo jak milo ;) Witamy Cui i czekamy na efekty waszej spolki;) Az sie nie umiem doczekac:) Pozdrawiam (Aggi_de)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Po ostatnim wpisie na blogu domyśliłam się, że chodzi o Cui :) Powodzenia dziewczyny, wspaniały Team :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co dwie głowy to nie jedna :D Tylko proszę mi majóweczek nie zaniedbywać Anonimowa84, czyli Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Śledzę prawie od początku więc jakby co Cui, to służę pomocą :P Czekam co nam tu pokażesz ciekawego! Witaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała przyjemność po mojej stronie! Witajcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...