21 września 2014

(Nie)Doskonałość Roku 2014!

Oto nadchodzi era brudnych od marchewki ubrań i podłogi zachlapanej kaszką. Za chwilę Helen skończy sześć miesięcy. Choć - jak mamę kocham - dopiero co się urodziła!


Kiedy siedem lat temu rozszerzałam dietę mojemu Synkowi zapomniałam o pewnym mądrym przysłowiu: nie wszystko złoto, co się świeci. Teraz już wiem, że sklepowe marchewki o pięknej pomarańczowej barwie, prezentujące się jak fabryczny produkt powstały z jednej matrycy, są doskonałe jedynie z wyglądu. Dziś wybieram warzywa, których pochodzenie dobrze znam, nawet jeśli ich uroda odbiega od przyjętego kanonu.
Szanowni Państwo - oto zwycięzcy w kategorii (Nie)Doskonałość roku 2014!
To nic, że za chwilę skończą rozgotowane w zupce Helen. Mam cichą nadzieję, że Ona doceni ich wartość i walory smakowe :)




Już wkrótce pierwsze przepisy dla maluchów (i nie tylko) :)

4 komentarze:

  1. Czekam. Tylko proszę żeby to nie były tylko papki bo ja też lubię zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chwilowo będą chyba tylko papki ( dzieciaki nie mają nawet pól roku) , ale może ze smakiem....

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...