5 września 2014

Hit, czy kit?

Zarzekałam się, że Dziewczynka falbanek w kolorze fuksji nosić nie będzie.
Falbanek nie ma. Jest gorzej, dużo gorzej...




Zakup centkowanego rampersa jest wynikiem wizyty w SH, gdzie uległam sloganowi "cena czyni cuda". Poprzednia właścicielka nie miała odwagi założyć go dziecku. Nawet metki nie oderwała. Ja tymczasem wzięłam sobie do serca słowa Ładnebebe i zaryzykowałam. Nieważne hit, czy kit. To tylko ubranie*.
I w dodatku za parę złotych ;)


*w którym, muszę przyznać, Dziewczynka wygląda słodko!


2 komentarze:

  1. Wzór odważny ale podoba mi się. Nawet bym sama kupiła :))) Każdej matce się stopniowo zmienia stosunek do różowego, nie ma wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że jak się dowiedziałam na FB to nie różowy, tylko łososiowy :) Dzięki, tego się będę trzymać!

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...