29 sierpnia 2014

Szare jest piękne

 Zgodzicie się ze mną?


Ostatnio pisałam, że przygotowania jesienno-zimowe mamy już za sobą i czekam już tylko na ostatnią przesyłkę. Cieplutki kocyk i mięciutkie czapeczki z szarej dzianiny dresowej są już u nas. Wyczarowała je Małgosia. Uwierzycie, że cena za te cuda hand made to 19 i 22 zł.? 


A kocyk jest tak zachwycający, że zasługuje chyba na osobny wpis :)


W żadnej z sieciówek Was tak serdecznie nie potraktują jak tutaj. Sami wybieracie tkaninę, dodatki i krój a doskonały kontakt z Małgosią zawstydzi niejedną infolinię ;) 
Będę wracać! 

8 komentarzy:

  1. Znowu mi spadłaś z nieba, bo dokładnie takiej czapki szukam na wiosnę. Nawet wczoraj rozmawiałam o tym na FB ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podsłuchiwałam, słowo honoru ;)

      Usuń
  2. Czapki świetne zamówię sobie i dzieciom :)
    Adrasteaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adrasteo, nie będziesz żałować :) Miło Cię tu widzieć!

      Usuń
  3. Ja również zamówiłam dla siebie i mojej M. :) Kuku, dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednakowa czapka dla mamy i córki - świetny pomysł! Trudno się będzie za Wami nie obejrzeć :)

      Usuń
  4. Kuku!
    Jak zwykle sie nie zawiodlam , wchodzac tu. No poprostu bomba:)
    Jestem wlasnie w trakcie zamawiania czapeczek i kocyka:)
    Pozdrawiam serdecznie
    aggi_de :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumienię się aż po cebulki włosów ;) dziękuję Aggi :*

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...