25 sierpnia 2014

Konkursowo - do miętolenia

Ani Dziewczynka ani Chłopiec bez przytulanki nie zasną, muszą mieć coś do miętolenia. Może być "dudu", może być pielucha... ważne żeby było do czego policzek przytulić.


Ostatnio dotarło do nas jeszcze w prezencie tradycyjne francuskie doudou. Stwierdzam jednak, że za dużo tego dobrego na jednego. Może zatem ma ktoś ochotę przygarnąć różowego królika TEX? :)


Słodki jest i milutki w dotyku. I na właściciela czeka :)



Lubić nas na FB można ale nie trzeba, wystarczy że komentarz na blogu zostawicie :) Piszcie do 31 sierpnia włącznie o czym chcielibyście tutaj przeczytać, co Wam się podoba, co zmienić? Albo piszcie, co chcecie. Tylko żeby Was można było potem odnaleźć ;) Czas start. Losowanie i wyniki 1 września.
Powodzenia :)

7 komentarzy:

  1. Ja i mała Ł. zapisujemy się na listę. Mnie się w sumie wszystko podoba, od razu przeczytałam wszystkie posty. Masz bardzo bliską mi estetykę, podobne spostrzeżenia co do np. wyprzedaży, te same czapeczki wpadły mi w oko ;). I doskonale rozumiem, że nie pokazujesz twarzy dzieci. Acha, o zabawkach czy artykułach do pielęgnacji też chętnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam ci już maila co myślę. A myślę dobrze :))) Jeszcze nie widziałam chłopaka, który się do różowego królika przytula - mój byłby pierwszy. Stajemy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu nie ma moich komentarzy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bibi, nic straconego, jeszcze jest duuużo czasu :)

      Usuń
  4. Kuku ;* wiem ale nie wiem co sie stalo ze ich nie ma ;( Tak wiec. Mamy sobie taka Munie czyt. Moja stara huste-apaszke. Ma se ona 2,5 metra i moja prawie 13 mies Corcia kocha ja najbardziej na swiecie . Wiec kocham ja i ja ... Aleee .. Jest w tak kiepskim staanie ze wstyd sie z nia pokazywac . Wiec jakbysmy dostaly tego rozowego slodziaka to byli by super . Choc zostaje jeszxze jeden problem ... Czy Moja Aurelka by go pokochala ? Hmmm na to pytanie odpowiem pozniej (#pelna nadzieii ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Maly blad sie wkradl ;Pprzepraszam *chuste

    OdpowiedzUsuń
  6. Chłopiec pierwszoklasista wylosował jedynkę :) Gratulacje dla Anicji! Królik jedzie do małej Ł.
    Wszystkim serdecznie dziękuję za komentarze!
    Anicjo, proszę o kontakt mailowy: petitbonton@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...