21 sierpnia 2014

Grubsza sprawa... kombinezon

Kombinezon zimowy musi być wygodny, ciepły i ładny. Idealnie gdyby nie rujnował portfela ;) Myli się ten, kto myśli, że przy tak nielicznych wymaganiach wybór to sprawa prosta...



Na podstawie przetestowanych zimowych okryć dziecięcych mogę zaryzykować stwierdzenie, że najwygodniejszy kombinezon dla niemowlaka to ten, który posiada dwa zamki błyskawiczne z przodu. Doceniłam wielokrotnie to rozwiązanie rozbierając śpiącego malucha po powrocie ze spaceru, lub gdy sytuacja awaryjna wymagała szybkiego przewinięcia. Dwa rozpięcia zapewniają swobodny dostęp do malucha i łatwe ubieranie. Przydatne są też odpinane rękawiczki i buciki, które rozwiązują problem dodatkowych zakupów a czasem pozwalają też wydłużyć czas użytkowania ubranka - ważne przy "długonogich " dzieciach ;) Bardzo praktycznym rozwiązaniem jest wyposażony w ściągacz kaptur, który dobrze trzyma się na główce. Tkanina, która najlepiej zdaje zimą egzamin to poliester. Nie przemaka oraz chroni przed wiatrem i zimnem. Pod tego rodzaju kombinezon nawet w mrozy nie trzeba ubierać dziecka bardzo grubo. Wystarczy body na krótki rękaw i kardigan lub sweterek. Dzięki temu maluch zachowuje swobodę ruchów. Jeśli macie wątpliwość, czy to wystarczy pamiętajcie, że dodatkowo ciepło nieruszającemu się maluchowi zapewni ochronne przykrycie lub śpiworek od wózka.
I jeszcze jedno. Jeśli zależy Wam na tym, by ten sam kombinezon nosiło kolejne dziecko warto dołożyć parę złotych i kupić model z powłoką ochronną Teflon®. W zasadzie zapewnia niezniszczalność :)



W szafie Dziewczynki na sezon zimowy czekają dwa kombinezony z ubiegłorocznej kolekcji bardzo lubianej przeze mnie marki Cyrillus. Jak zwykle kupowane na wyprzedaży ze sporym wyprzedzeniem. Jeden w rozmiarze 62 a drugi 71 cm. Powinny wystarczyć na cały sezon. A w przyszłym roku, gdy tylko Dziewczynka dorośnie do rozmiaru 80, do jej szafy trafi któryś z kombinezonów POMPdeLUX. Skradły moje serce :)


Na koniec przegląd aktualnie dostępnych na rynku propozycji. Może jest wśród nich to, czego szukacie :)
Mój faworyt w kolorze lila (i 20% taniej!):


s.Oliver, 159 zł 


1. Coccodrillo 209,90 zł 129,90 zł; 2. Next Ladybird 143 zł; 3. Next Cow Print 143 zł; 4. Next z kokardkami 143 zł; 5-7. Benetton 159-179 zł; 8. Absorba 319 zł; 


5 komentarzy:

  1. Akurat szukałam. Jak dla mnie na zamówienie pisane. Fioletowy dla Zuzi biorę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się spóźniłam :((( Za późno zajrzałam i nie ma już fioletowego. Newsletter by się na tym blogu przydał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę o newsletterze. A co do kombinezonu - warto zaznaczyć, że czekasz, dadzą znać w mailu gdy będzie dostępny :)

      Usuń
  3. Znalazłam jeszcze fajny kombinezon w Reserved, to polecam: http://www.reserved.com/pl/pl/kids/all/boy/baby/ki918-08x/boys-rompers

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...