12 lipca 2014

Bambusowe love

Pieluchy bambusowe zamawiałam z rezerwą, niekoniecznie przekonana o ich cudownych zdolnościach. Dzisiaj biję się w pierś. To nie wydatek, to niemal inwestycja ;)
Wyprawki Dziewczynki już sobie bez nich nie wyobrażam. Grzeją gdy zimno, chłodzą gdy ciepło. Idealne jako kocyk i do przytulania, bo fakturę maja niezwykle przyjemną. Trzy kawałki tkaniny 70 x 70 a tyle zastosowań.
I ładne do tego :) 

Swoje (Silver Mix Star) znalazłam  u sąsiadów Czechów i dzisiaj Wam polecam. Xkko - świetna jakość, sporo wzorów do wyboru, rozsądna cena. Nic tylko brać :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo zachwalasz, a ja trochę żałuję, że nie kupiłam wcześniej. Moja córeczka ma prawie 4,5 miesiąca i zastanawiam się, czy teraz jeszcze warto kupić, zwłaszcza, że już po upałach? Przesyłka szła z Czech, jak rozumiem, czy długo i jaki był koszt dostawy? pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anicjo, warto :) Dziewczynka o niespełna miesiąc młodsza - używamy bez przerwy. Dzisiaj w podróży, w chłodny dzień, doceniłam te pieluchy na nowo. Fajnie izolują przed wiatrem, bo są bardzo gęsto tkane. Przesyłka z Czech była dość skomplikowana - zamówienie musiało być powyżej 180 zł. Jesli chcesz tylko te pieluszki zamów lepiej na Allegro. Przed chwilą sprawdzałam i są takie: http://allegro.pl/pielucha-pieluszka-bambusowa-bambus-70-x-70-3-szt-i4524016929.html

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. Gdybym je miała wcześniej, na pewno byłyby w użyciu non stop. Sprawdziłam już regulamin, bo chciałam zamawiać, ale te min. 180 zł...Sama mam lekkiego hopla na punkcie estetyki i te z Allegro zupełnie mi nie podchodzą, w grę wchodzą tylko te szare gwiazdki (córa pół szary ma w ten wzór), ale w kilku polskich sklepach akurat niedostępne. Będę jeszcze szukać, ale chyba małe szanse na powodzenie. Nie zauważyłam wcześniej-mamy takie samo body z kolibrem :).

      Usuń
    3. Będę od czasu do czasu sprawdzać i jeśli się pojawią dam znać. Pozdrowienia dla małej damy z kolibrem ;)

      Usuń
  2. A jednak znalazłam i zamówiłam :) http://www.decoraliki.pl/2145,pieluszki-skladane-bambusowe-kikko-mix-silver-star-70-70cm-3-szt.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że będziecie zadowolone! :)

      Usuń
    2. Ja zamawiam te pieluszki http://www.otuli.pl/pl/c/Produkty-Bambusowe/122 są super potwierdzam!

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Kuku & Cui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...